De 34 de ani o școală de afaceri pentru generația tânără din România!

Procedura privind înscrierea studenţilor în anul universitar 2024 – 2025

Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în anul universitar 2024/2025, la forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de masterat

PROGRAM ÎNSCRIERE 9.00 – 14.00

  1. Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2024 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2024/2025 astfel:
  2. 02-05.08.2024 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă.
  3. 03-06.08.2024 – candidaţii admişi la ciclul II de studii universitare de masterat.

Primirea contractelor candidaţilor declaraţi admişi în sesiunea iulie 2024 se acceptă în următoarele variante:

  • Depunerea fizică la secretariatul facultăţii a contractului şi fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
  • Transmiterea contractului şi a fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în

   formă scanată, la adresa de e-mail [email protected]. În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului în perioada 2-30.09.2024.

  • Documentele necesare pentru înscriere sunt disponibile:
  • La secretariat pentru înscrierea fizică;
  • Descărcate de pe pagina web a facultății: Contract de studii și Fișă de înscriere pentru înscrierea online.
  • Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
  • Completarea, semnarea şi depunerea Contractului de studii (în două exemplare) şi a fişei de înscriere pentru anul universitar 2024/2025 la secretariatul facultăţii;
  • Prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare de 100 lei pentru candidaţii admişi la buget, respectiv a unui avans de 500 lei din tranşa I a taxei de şcolarizare pentru candidaţii admişi la taxă (taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2024-2025 este de 3000 lei). Diferenţa de până la 50% din valoarea taxei (tranşa I) se va achita până la data de 31.10.2024, conform prevederilor contractului de studii.
  • Achitarea taxei de înmatriculare de 100 lei (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare BUGET)  sau a unui avans de 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare TAXĂ) se poate face:
  • la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter), numerar şi POS.
  • online folosind următoarele coordonate:
  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal: 3127522;
  • Beneficiar: Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea.
  1. Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.

Notă: Studenţii din anul I dobândesc calitatea de student, conform structurii anului universitar, NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2024/2025 şi au achitat taxa de înmatriculare/ avansul la tranşa I din taxa de şcolarizare.   

LicentaMasterat
Fisa de inscriere
Contract de studiiContract de studii
Act aditionalAct aditional

Ne găsești pe

Most Popular

Fii student la FEAA și obține la final mai mult decât o diplomă

Completează formularul de mai jos și fă primul pas în a fi student la FEAA


Distribuie:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
#studentlafeaa

Ultimele articole

Primii pași în viața de student

Te pregătești pentru noul rol de student? Cei care spun că este una dintre cele mai frumoase perioade ale vieții nu exagerează deloc! Te așteaptă